Vlogg #2

Nu under sommaren har jag provat att göra vloggar. Har hitills gjort två stycken. Tvekade först för att lägga ut de men jag tänker att det kanske är kul för er. Vad kan hända liksom. Den första vloggen är jag osäker på om jag ska lägga upp men jag kan lägga upp den andra som jag gjorde idag. Gjorde egentligen inte så mycket idag så därför är vloggen relativt kort. 
 
Jag är medveten om att den blev lite osammanhängande men jag ville inte prata med kameran när det var mycket folk. Glömde även att säga klockslag och så men det ska jag försöka komma ihåg till nästa gång. 
Här kommer den! 
 
Den förklarar även vad jag gjort resten av kvällen då jag suttit och redigerat den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback