Summerburst

Sitter just nu invirad i massor med filtar på min balkong. Summerburst pågår just nu på Gärdet och jag har världens tur att min balkong är rätt placerad så jag hör musiken. Just nu uppträder Alesso och jag hörde nyss han spela Sweet Escape! Jag bor ändå en bit bort ifrån Gärdet så jag kan tänka mig vilken ljudvolym det är där. Synd att det är artonårsgräns bara... 
 
 
Men jag kommer inte behöva vänta i två år för att vara på en housefestival, den femte och sjätte augusti är det nämligen Weekend festival på Östermalms IP. Är såå taggad och om jag får säga det själv så tycker jag det är bättre artister på Weekend än på Summerburst. Mina allra favvisar Martin Garrix och Dimitri Vegas & Like Mike ska uppträda som headliners,  även Tiesto, Fatboy Slim och Steve Aoki.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback