Sommarfavoriter

På sommaren är det extra najs att ha mysig musik att lyssna på. Så därför tänkte jag tipsa om några låtar ni kan ha i er sommarlista. 
 
Först ut är en av mina favoriter just nu, I wanna know som är gjord av Alesso och Nico & Winz. Nico & Winz som hette Ennvy förr har gjort låten Am I wrong som de flesta troligen har hört.  Väldigt mysig och Alesso som vanligtvis brukar göra mer dunk dunk(progressiv) är det här mer åt deep house hållet. 
 
 
Extra somrigt tycker jag är svenska låtar och där passar Norlie & KKV in bra på beskrivningen. Deras låt Din idiot har redan spelats en del på radion men den är väldigt bra. En möjlig sommarplåga kanske?  
Kanske inte så jättesomrig men det är en låt som har spelats flitigt av mig den senaste tiden. Det är Wildcard av min nya favoritdj KSHMR samt Sidnie Tipton som sjunger. 
 
Eftersom jag ska på Weekend festival ska jag nog fixa ett inlägg som är housefestival inspirerat. Tomorrowland är även i juli för livestream fantaster som mig så det blir att tagga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback