Phil's burger

Vaknade runt elva och då gick jag över till Filippa där även Ada var. Vi gjorde brunch tillsammans med mackor, smoothies, juice och bananpannkakor. Allt smakade finfint! Sen tog vi en promenad längs vattnet med Filippas gulliga hund. Efter promenaden blev vi sugna på att göra glass så då gick vi hem till mig, det blev vit choklad och hallon glass som var såå god. 
 

Vid middagstid när de hade gått mötte jag upp Emma för att äta på Phil's burger. Vi fick våra betyg idag så vi tänkte fira att det officiellt är lov nu. Har ätit på Phil's en gång innan och var väldigt nöjd då och den höll måttet även idag. Beställde in lite för mycket dessert då jag både tog kladdkaka och en milkshake... Man kan säga att jag var mätt efteråt! Vi var restaurangen som ligger vid Stureplan så vi valde att gå hem därifrån eftersom det fortfarande var ljust och ganska varmt. Resten av kvällen har jag redigerat videon jag spelade in idag, att redigera tar längre tid än vad man tror. Hoppas ni haft en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback