Onsdagsfika

Började klockan tjugofem över ett i onsdags så då kan man lika gärna passa på att göra något innan man börjar. 
Jag och Moa möttes upp vid halv tolv tiden och åkte in till Plattan. Vi gick upp längs Drottninggatan och satte oss på Espresso House som låg i hörnet. 
Tog en blåbärspaj med vaniljsås och Moa tog muffins och en Snapple. 
 
Efter att ha pratat i några timmar kollade vi på Brandy Melville. När vi kom ner till Stureplan kom det först polishästar och sen kom hovets hästar. Har ingen aning om vad de firade men det var roligt att se, det är inte varje dag man ser massor med hästar mitt inne i stan. Sen var vi även inne på Urban outfitters och Zara innan vi åkte till skolan. 
 
Det var en väldigt nödvändig matte och svenska lektion. På matten fick vi skriva peppande brev till oss själva inför tvåans mattekurs eftersom den skulle vara jobbigare. Svenskalektionen bestod av betygssamtal så den var inte långvarig. Efter det åkte jag till Klara och där hängde vi hela kvällen vilket var väldigt mysigt. Länge sen jag var hos henne! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback