Nutellakaka

Igår anlände jag och Klara till Norrtälje. Vi handlade först på Flygfyren inför midsommar och det var inte bara vi som hade den tanken. Det kändes som att vara på flygplatsen, det var såå mycket folk och alla brydde sig bara om att få sina grejer. Jag tror vi krockade in i minst fem personer med vår kundvagn och vi säg även ett helt gäng med hockeykillar.
 
På kvällen gjorde vi nutellakaka där man bara har två ingredienser.
  • 4 st ägg
  • 2,5 dl nutella 
Äggen vispas upp och sedan värmer man nutellan i micron(för att få den mjukare) innan man slänger ihop det. Sen låter man den vara i ugnen 25 min i 180 grader. 
 
Vi skulle också göra min kladdkaka men den blev tyvärr förstörd då vi hade den i ugnen alldeles för länge... Klantiga som vi är. :-)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback