Med ett bultande hjärta

Ett tips till er alla, se inte en spännande action thriller sent på kvällen. Särskilt inte en TV-serie som du verkligen gillar. Det gjorde jag nyss och nu sitter jag här klockan kvart över fyra uppjagad med bultande hjärta. 
Jag såg säsongsavslutningen på säsong två av Johan Falk, filmen Kodnamn Lisa. Blivit riktigt biten av Johan Falk serien, vilket var oväntat då jag gillar att se rika ungdomar i USA(syftar på Gossip Girl och The O.C). Filmerna är trots allt nittio minuter långa och jag har lyckats sett tolv stycken på ungefär 1,5 månad... 
Ska inte säga vad som händer i filmen men allting knyts ihop. Filmen var så galet spännande! Tanken var att jag bara skulle börja kolla på den för att sedan sova men den var så spännande så jag kunde inte sluta titta. Tror jag har en liten kärlek för Joel Kinnaman och det gör att man gillar hans roll ännu mer. Engagerade mig så mycket i Kinnaman's roll Frank Wagners öde så det är nog därför jag blev så uppspelt. Och att hela historien är sann gör serien desto mer spännande. För den som inte vet är Frank Wagner baserad på infiltratören Peter Rätz som finns på riktigt. 
 
 
Så jag tipsar er alla, se Johan Falk säsong ett och två för de är så galet bra! Nu ska jag försöka lugna ner mig med lite podcasts så jag kan somna, kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback