Längre intervaller

Blev SÅ glad när jag kikade på statistiken idag för den var högre än vad jag väntat mig, Tack så mycket!! Man får så mycket pepp för att blogga då.
 
Ni som sett vloggen har redan hört att jag sprang längre intervaller idag. Jag har en lista med låtar som passar att springa korta intervaller (när jag säger korta intervaller är när jag ökar tempot i refrängen/när dropet släpps) sen har jag även en lista för längre intervaller. Då är det istället varannan lugn och varannan snabbare låt så då blir det ca fem minuters intervaller. 
 
Jag tänkte dela med mig av min lista ifall ni behöver inspiration eller vill använda min lista när ni springer. Ni kanske kan lista ut vilken musik jag gillar? ;) Några av mina absoluta favvisar finns med i listan också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback