Jordgubbar med vaniljglass

Somnade sent igår så jag gick upp ganska sent också. Tog mig till Norrtäljes Friskis & Svettis idag för att se hur den var. De har sommarbonus så man kan träna gratis eller billigare på alla deras anläggningar. Så jag som har kort i Stockholm kunde träna gratis här också. 
 
Det var väldigt stort och hade massor av moderna maskiner, vissa jag aldrig sett förr. De hade även löpbandet som jag gillar så jag är väldigt nöjd. :-) Sprang de långa intervallerna så det blev sex kilometer. Gjorde bara lite ryggövningar och stretch innan jag begav mig hemåt. Blev väldigt trött i benen den här gången. 
 
Hemma väntade spaghetti med köttfärssås och till dessert blev det jordgubbar och gräddglass! Väldigt somrig efterrätt. Ikväll har jag inget speciellt planerat förutom att jag har en skypedejt med Emma inplanerad. Ett tag sen jag pratade med henne så det ska bli såå mysigt. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback