Hallonpaj

Kom på att jag bloggade ingenting igår, och det ursäktar jag för. Glömde helt bort bara. 
Först var jag i stallet och vi red en barbackaritt i skogen på ungefär en timme och tjugo minuter. Hade tänkt ta med kameran för att filma och fota men jag glömde det. 
På kvällen kom Filippa över till mig så hängde vi, vi bakade smulpaj med hallon. Det var mycket enklare än vad vi trott att det skulle vara vilket var positivt! Smakade gott gjorde den också. 
 
Idag ska jag försöka mig på att vlogga lite men för tillfället är kameran på laddning. Jag hade tänkt åka till Sickla för att kolla i butiker samt träna. Det finns stor trovärdighet att jag provar på längre intervaller idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback