9 juni

När man inte har något plugg längre rubbas vardagen lite. Jag behöver inte längre gå in på google drive varje dag för att skriva på olika uppsatser. Så nu har jag varit väldigt social de senaste dagarna genom att träffa massor med människor. 
 
I onsdags sov jag och Ebba över hos Moa vilket var mysigt. Moa har även världens gulligaste boxerhund. Imorse gick vi upp runt tio för att slippa stressa inför skolan. Vi började i och för sig klockan kvart över tolv men ändå. Min klass hade femkamp mot parallellklassen och vi fick vår efterlängtade vinst. Vi slutade runt ett så då hängde jag med Lea och Emma några timmar innan jag tränade.
 
 
Imorgon ska vi ha vår skolavslutning, vissa skolor har redan haft sin. Har inte insett att det är lov imorgon, jag ahr försökt vara fokuserad ända in i slutet. Alla skolböcker är inlämnade, jag kommer inte behöva öppna matteboken eller träna grammatik på två månader, så härligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback