Tomorrowland 2016

Gick in på tomorrowlands sajt för att kolla lineup. Blev såå lycklig och hypad över att se artisterna!
Fredag 22 juli                                 Lördag 23 juli                                   Söndag 24 juli
 
 Riktigt glad att se att så många svenskar ska uppträda; Alesso, Dimitri Vangelis & Wyman, Otto Knows, Axwell ^ Ingrosso, Dada Life och Steve Angello. De brukar sända livestream från festivalen så antagligen kommer jag sitta bänkad, vi ska vara i Portugalså jag hoppas wifi på hotellet är bra. De brukar sända från klockan åtta så jag kommer troligtvis inte kunna se Otto Knows. :( Men jag är taggad på att se W&W, och Alesso. Senaste året hade Alesso en av de bästa seten enligt mig. 
 
På lördagen ser jag mest emot att se Dimitri Vegas & Like Mike samt Axwell ^Ingrosso för jag tror inte att de streamar KSHMR.  :-( På söndagen taggar jag inför Martin Garrix och självklart Dimitri Vegas & Like Mike som stänger det hela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback