The Lion across the field

Jag kanske har glömt att berätta men en av mina nya favoriter inom housevärlden är KSHMR. Ni kanske inte känner igen namnet men de flesta har nog hört en av hans låtar. År 2015 gjorde han nämligen en collab med Tiesto och Vassy och släppte låten Secrets. Den spelades flitigt under alla insparker och även på radio. 
 
KSHMR har därefter gjort flera bra låtar bl.a. Wildcard och Bazaar. Men det var egentligen inte det jag skulle ta upp nu. Det jag skulle berätta om är att igår upptäckte jag att hans EP The lion across the field hade släppts på Spotify! Den släpptes den trettonde maj så jag är sen med att upptäcka den bara. Mina favoriter hitills är Jungle Whistle och Wildcard(EP version). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback