Spöregn

Gör mig ett försök att blogga från deras mobilapp. De har nyligen uppdaterat appen men jag tycker bara den blev krångligare.. Supertrist att man inte kan börja i appen och fortsätta på datorn eller vice versa. Nog om appen.

Igår skulle jag cykla till Flygfyren som är ett handelscentrum i närheten för att kolla i butiker och handla mat. När jag kommer ut från ICA:n är det som på bilden ovan. Jag som hade shorts och t-shirt för att det var så varmt innan. Jag hade papperskasse så den blev helt förstörd i regnet vilket försvårade situationen lite mer. Man kan ju säga att jag var ganska blöt hemma.

På tal om en annan grej så har jag lite videomaterial till er, b.la. en bakvideo men konstigt nog saknar jag några klipp..? Den kommer upp så snart jag är klar. Jag har även en vlogg men den har jag inte hunmit redigera ännu men det ska jag börja med imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback