Somrig lunch

Startade dagen klockan halv tio då jag städade lägenheten, Filippa skulle nämligen komma över! Vi började med att handla in grejer för lunch. En liten vattenmelon hängde också med som vi åt på balkongen. 
Bilder från dagens lunch 
 
Ni vet säkert sen tidigare att jag gillar att se filmer jag har sett så jag var nöjd eftersom vi såg Shutter Island. Den har jag sett flera gånger tidigare men jag tycker fortfarande den är bra, lite små obehaglig men vansinnigt spännande och mindfuckande. DiCaprio är en av huvudrollerna så det blir extra pluspoäng. Är mycket medveten om att det var soligt och typ tjugotvå grader idag men vi var på filmhumör idag, hehe. 
 
När vi hade sett halva filmen fixade vi ihop en lunch som bestod av en sallad, Paulins supermix, hallon & spenat dricka och spenat och fetaostknyten. Spenat och fetaostknytena hade vi aldrig smakat innan men de påminde om börek och smakade bra. En god och enkel lunch som kommer göras någon gång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback