Resan till Portugal

Först hade jag tänkt göra en vlogg men sen kom jag på att den inte skulle vara särskilt rolig då fem timmar är bara flygning. Det fick bli en bildserie istället. 
För en gång skull var flygtiden rimlig, varken astidigt på morgonen eller sent på kvällen. Vi tog en taxi till Arlanda vid elva-tiden så vi skulle hinna äta lunch. 
Det blev en lunch på O' Learys innan vi begav oss mot vår gate. Flygningen tog ungefär fem timmar men den kändes ovanligt lång. Behövde sitta bredvid en främmande(kanske en påverkande faktor) vilket självklart blir jobbigare. Men jag ägnade flygresan åt att lyssna på olika podcasts. Ungefär en timme innan landning blev jag blöt av kolsyrat hallonvatten eftersom personen bredvid öppnade en flaska som sprutade vatten. Skojigt. :-)
Efter en taxiresa från flygplatsen kom vi fram till hotellet! Vi har ett hotellrum med balkong mot havet och precis under oss finns poolområdet. Himla fin utsikt. 
Vi kom runt åtta så vi gick ner till en restaurang som låg på stranden för att äta middag. Väldigt mysigt läge också. 
Ja och det var vår resa hit! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback