Lördagsdessert

Idag var det American Car show här i Norrtälje. Den var i parken bredvid oss så det var ovanligt mycket folk och avspärrningar för eventet. Jag vet inte hur stort intresse jag har för att kolla på gamla amerikanska bilar så jag gick inte, onödigt att betala entré om jag var osäker. Istället tog jag mig till Friskis för att träna, sprang de långa intervallerna så det blev sex kilometer. Tänkte fixa en kortare version eftersom den jag har nu är fyrtio minuter lång. 
Min lilla dessert- Propud med chokladsmak och soyagrädde överst. Lite nyttigare alternativ men det märks ingen skillnad! 
 
Efter träningen köpte jag lite ingredienser till kvällens dessert. Köpte mer Propud, mjölk och soyasprutgrädde. Jag tänkte göra chokladmilkshake på Proteinpuddingen och då brukar jag ha grädde som topping. På senaste tiden har jag börjat ha Alpro's soyagrädde(som är jättebra) så jag tänkte prova soyagrädde som sprutgrädde också. Det var ett annat märke men den smakade jättegott! Rekommenderar verkligen Propud för det kan man göra så mycket med, till och med baka! Det hade jag tänkt skriva om i ett annat inlägg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback