Inför Weekend festival

Som ni säkert hört förut ska jag och mamma på Weekend Festival som kommer äga rum den femte och sjätte augusti på Östermalms IP. Är SÅÅ taggad!!
 
Min mamma har ganska lite koll på vilka artister som ska uppträda så därför har jag fixad en spellista på Youtube. Jag tog först alla artister och några av deras bra/kända låtar som uppträder på fredagen och efter Dimitri Vegas & Like Mike startar lördagens artister. 
 Tänkte att det kunde vara roligare än att bara höra låten. Men för den som bara vill lyssna har jag självklart gjort en lista med samma låtar på Spotify också. Här kommer den--> 
Idag har jag åkt hem från Norrtälje tillbaks till Stockholm. Här hemma har jag tillbringat minst åttio procent av tiden i min soffa på balkongen, sett ännu mer vloggar och redigerat min vlogg så det kommer upp imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback