Foccacia

Det var svårt att få bra bilder(som ni ser syns mina armar) när GoPro:n har fisheye. Väldigt roligt och bra vid vloggning men knepigare eftersom så mycket mer syns då. Jag har även GoPro Hero 3 så då är det ingen skärm på kameran vilket betyder att man inte ser vad man fotar eller filmar. 

Min lilla GoPro fick hänga med när vi gick in till stan för att äta en sen lunch. Vi satte oss på Café Pelikan där de serverade lunchrätter, mackor, glass och bakverk. Vi delade på en foccacia med ost, skinka och tomat och sen tog vi en kolapaj. 
 
Vi ska ha gäster om ungefär en halvtimme så vi har fixat och donat. Jag har även bakat nutellakakan som vi ska bjuda på, mums! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback