Weekend Festival

Dag 2 vilket också var den sista dagen är avklarad, Martin Garrix och Tiesto uppträdde och de var huur bra som helst!! Garrix var bäst, körde alla sina stora hits och då blev jag nöjd. Tiesto var också bra men ibland körde han låtar som var svåra att hoppa till. Det var ganska varmt(llökigt), trångt, känslan av att åka rusningstrafik men det är en del av upplevelsen. Vi stod ganska långt fram så det var ganska högt tryck där vi var men jag ångrar det absolut inte. Jag får berätta mer senare för nu är det ganska sent. 
 
 
Förresten, imorgon klockan tolv kommer en till video upp på min kanal. Inte en vlogg faktiskt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback