SOON: Weekend Festival

Om mindre än tjugofyra timmar är det dags för WEEKEND FESTIVAL!!! Det har länge varit något som jag längtat till men som har varit så långt borta. Men nu är det mindre än ett dygn tills jag får se en av mina absoluta favorit dj's. Jag har länge trott att jag måste vänta tills jag fyller arton för att se t.ex. Martin Garrix Summerburst. Eller åka till Tomorrowland för att se Dimitri Vegas & Like Mike då de aldrig varit på Summerburst. Men nu kom den här underbara festivalen med så många bra artister. Tagggad!!! 
 
Men jag har ett litet problem, Ummet Ozcan och Dimitri Vegas & Like Mike uppträder samtidigt fast på två olika scener... :(( Så trist. 
 
Här kommer lite bilder på några som ska uppträda imorgon. (Ska även gå på lördagen.)
Lost Frequencies
Tungevaag & Raaban
Sist ut, Dimitri Vegas & Like Mike!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback