Sommarbete

I lördags åkte jag och Klara ut till stallet, vi hade tur med vädret för det var soligt och varmt. Blev en barbackaritt med repgrimman den här gången.  Hästarna står fortfarande på sommarbete så jag knäppte några somriga bilder på hästarna. Vi filmade även en video i stallet som kommer upp imorgon hade jag tänkt, där berättar jag mer om vår dag så det får ni se då. 
 
Det är förresten vad jag gjort i min frånvaro(på bloggen alltså), redigerat videos och sett på vloggar. Har sett ikapp Jon Olsson's alla 129 vloggar och snart har jag sett ikapp Therese Lindgren's vloggar också. Spelade även in en video tidigare i veckan som har tagit tid att redigera för jag hade så mycket material men den är äntligen klar(kommer upp snart). 
Min lilla pärla. <3 Lite rund om magen men det får man vara på sommaren. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback