Pokémon jakt

Igår sov jag läänge, till tolv. Slappade runt hemma i några timmar och sen gick vi ut vid tre. Vi gick ner till Årstaviken via Tanto på promenad kombinerad med Pokémon jakt. Antar att de flesta vet vad Pokémon Go är för något eftersom det har slagit igenom rekordsnabbt. Butiker har t.o.m. börjat skriva "Här släpper vi extra mycket pokémons"(!). 
Men först stannade vi till på Söders Café som ligger precis vid Saluhallarna vid Medis. Det blev en blåbärspaj med vaniljsås för mig. 
Efter en eller två timmars promenerande tog vi en mjukglass vid ett ställe som låg precis vid vattnet, minns inte vad det hette dock. Jag måste vara ganska dålig på att locka till mig pokémon för ingen ville komma till mig eller så sprang de iväg. :( Är ju väldigt snäll så jag vet inte varför de flyr. Jag fångade pokémonbollar istället och de kan åtminstonde inte rymma. En mysig promenad iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback