Pizza Time

Dagen började klockan tolv då jag mötte upp Hanna, Sara och Filippa vid ICA. Vi hade bestämt oss för att ha en pannkaksbrunch så vi inhandlade först nödvändiga ingredienser. Sen gick vi till Sara där även Elin var för att göra pannkakorna. Efter pannkaksätandet blev det Cluedo och kortspelet Skitgubbe. 
 
Jag sa till de då att "De flesta är nog inte hemma ännu för jag har knappt sett några jag känner" men det ska jag snabbt få ångra. Redan på vägen hem stöter jag på en gammal klasskompis haha. 
Till middagen blev det ett besök på Pizza hut så jag tog en margarita(som ni ser) och till efterrätt tog jag deras Cookie Dough. Om ni inte har provat den redan måste ni göra det! Det är då en stor cookie som precis gräddats så den är varm och lite degig serverad med vaniljglass. När jag var på Pizza hut såg jag ytterligare tre till jag kände. Lite komiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback