Helgen minus lördag

Tänkte berätta om min fredag och lördag för er. Och nej jag gjorde inget hemlighetsfullt på lördag som jag döljer för er, sanningen är att jag inte gjorde någonting alls då. 
FREDAG
En lugn skoldag med engelska, idrott och matte. Plus en lång håltimme på den. Mitt schema är ganska bra men det jobbiga är att jag har tre stycken håltimmar i veckan. Anyways. Efter jag slutat skolan åkte jag direkt till Nacka Forum där jag mötte upp Moa.
Vi åkte sedan vidare till Storängen där vi promenerande bland de fina husen. Ser ni hur fina de är? Det första husets allé är ju drömmen. Det var tjugofem grader och sol så vi satte oss på en brygga vid sjön med vår lilla picknickmat och pratade.  Nu när vi inte går i samma klass längre får man ses oftare utanför skolan när man inte ser varandra dagligen. 
 
Vid sex tiden rörde jag mig hemåt för att sen möta upp Emma! Vi hängde först hos henne och sen åt vi middag på Phil's Burger. Typ för att fira att vi klarat första skolveckan, inte för att den var särskilt jobbig men ändå. Efter vi ätit promenerade vi hem därifrån, ganska skönt när man ätit sig mätt. 
 
SÖNDAG▽ 
Har inte hunnit anpassa mig ännu så jag sov ganska länge. Vid halv ett mötte jag upp Josefine som jag inte träffat på hur länge som helst! Så himla skönt att vi kan träffas efter flera månader men det är ändå samma stämning som vanligt.
 
Vi åt lunchbuffé på Pong som ligger i Skrapan. De hade jättegod mat och det är skönt med buffé så man kan välja själv vad man vill ha. Vi catchade upp sen senast vi sågs och sen hängde vi hos mig ett tag också innan det var dags för henne att gå hem. Nu på kvällen har jag sett lite på YouTube och nu ska jag ta mig samman och plugga matte. Gillar inte alls att plugga matte men jag ska försöka plugga regelbundet för den här kursen vi läser nu är mycket jobbigare än förra årets(har jag hört). 
 
Hoppas ni har haft en härlig helg.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback