Totalrenovering

Temperaturen höjs på termometern och solen tittarr fram bakom takåsarna på morgonkvisten. Våren har börjat titta fram och jag ser mopparna parkerade på skolgården och bara ben. Allt mer ljusa och lätta färger bärs. 
Även en blogg kan behöva en upprustning för den kommande våren. Den har i nuläget en ett års gammal header med vintertema, en design som existerat alldeles för länge på bloggen.
 
Jag tänkte påbörja en renoveringen utav bloggen, ändra färgerna, flytta menyer, byta typsnitt... Blåsas in lite nytt liv i bloggen.
Tänkte försöka nischa in mig på något, vad man gjort, bara allmäna tankar, visa upp fina låtar, prata om hästar... Jag har inte riktigt bestämt mig ännu men tidsbristen finns fortfarande. De natonella proven börjar komma samtidigt som många kursers avslutas och därmed flera prov. Jag har klarat mig igenom en vecka utav de två intensivveckorna vi har. 
 
Så är det rörigt och knasigt på bloggen vet ni varför. ps. även jag hade barbent hela den här veckan ds. 
 
en vårdag på katarina kyrkogård för tre möjligtvis fyra år sedan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback