Ny kategori: SPINOFF

Jag vill härmed välkomna min nya kategori; SPINOFF
Spinoff hade jag tänkt skulle vara helt utanför ramarna jag annars håller mig inom. Ordet spinoff brukar användas är man vill ha samma koncept(som t.ex. i TV-serier) men vill utöka och skapa något nytt. Det brukar kallas för en spinoff. Mina inlägg i Spinoff kan vara skriven i en annan tempusform, om något egentligen helt meningslöst men som jag vill skriva om. Det kan nog påminna lite om min kategori Tankar men den är mer argumenterande och resonerande. Den här är lite liberalare och lite mer beskrivande. Mer adverb och adjektiv. 
 
Jag ska nog försöka gå igenom mina kategorier och försöka organisera upp det hela lite bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback