Läsförståelse

Hej finisar!
Idag har jag inte haft särskilt mycket lektioner. På morgonen hade vi Nationellt prov i Svenska, läsförståelsedelen. Det höll på i två timmar och jag hoppas det gick bra. Det är så svårt att veta med nationellt prov tycker jag. 
 
En halvtimme senare hade vi första delen av vårt sämhällskunskapsprov i ekonomi. Man behövde inte skriva så långa svar på första delen så det var skönt. Vi ska ha andra delen på fredagen och den är mer analyserande, den är jag snarare nervös för.. Det är ett väldigt viktigt prov eftersom det är i princip det sista stora grejen vi har i samhällskunskap.  
 
Vi hade bara en lektion efter lunch vilket var skönt efter sammanlagt tre timmars prov. Nu är jag hemma och lyssnar på en tropical house lista på Spotify, snart ska jag göra lite engelska. Vi ska ha en presentation om en amerikansk president som kandiderar och jag har John Kasich. Nästintill okänd(åtminstonde för mig och andra jag pratat med) men verkar inte lika galen som Trump iallafall. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback