Bilder...?

De flesta anser att en blogg blir roligare att läsa om den har bilder. JA, det stämmer. Det blir lättare att läsa men samtidigt måste bilden ha en rimlig koppling till inlägget och helst bra kvalité. Nu för tiden känns det inte som jag tar särskilt mycket bilder som är värda att lägga upp. Så ifall jag känner för det kanske jag struntar i att ha bild, men då kommer det antagligen vara ett kortare inlägg. 
 
Jag minns de dagar jag bloggade som mest aktivt, jag tog ihärdigt mobilbilder från min dag för att kunna dokumentera på bloggen. Jag ska nu i efterhand tacka bloggen för många bilder skulle aldrig existerat om det inte varit för bloggen. 
 
Angående min bloggdesign har jag redan börjat rumsterat om lite, men jag har bestämt mig för att spara den nuvarande designen innan jag börjar pilla på riktigt. Och invänta tiden, för tillfället är tiden knapp. 
en bloggdesign jag hade för några år sedan, den var ganska fin tyckte jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback