Bokrea

Idag var det en typisk söndag. Jag tog en väldigt lång sovmorgon, gick ut med pappa och tog en fika, kollade i affärer och handlade och sen plugg. 
Jag fick ett rosa Powerpack (som sen namnsdagspresent). Det är en söt liten dosa man kan ladda sin mobil med, en portabel laddare. Praktisk vid flygning eller långa bussresor. 

Sen hade Akademihandeln även slutspurt på deras bokrea och det var halva rea priset. Stod säkert och kollade igenom i en halvtimme, det fanns jättemånga bra böcker. Men med mig hem fick jag en cool stiftpenna, ett skrivblock för att kunna skriva mina pluggscheman och tre stycken böcker.



• Divergent för 40 kr, jag har hört att den är bra och så gick filmen på bio ganska nyligen.
• Prinsessa för alltid/ En prinsessas dagbok 10 för 25 kr, den verkade rolig och lätt att läsa. 
• Bree Tanners andra liv för 15 kr (!!!!) , en Twilightbok för 15 kr?? När den låg där kunde jag inte svika den, jag har ju inte läst den och den går ju parallellt med Eclipse som är min favorit av de. 

Böckerna var så sjukt billiga, vanligtvis får man ju En bok för ca 100, nu fick jag tre för 80 kr!
Det är även bra för när vi har Nationella proven måste man sitta kvar provtiden ut även fast man är klar så då kan man passa på att läsa istället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback