24 December- Julafton

 
Ungefär det här fick jag i julklapp

  • En radiobadanka, alltså en badanka med inbyggd radio som man kan ha i badkaret.
  • Biokort, måste börja besöka biografer oftare. Har fortfarande biokort kvar från förra året jag inte använt. Ojdå. 
  • Hundkopp, den söta koppen med en liten hund sittandes i! Min kusin har gjort den tilloch med, jättefin tycker jag. 
  • Anteckningsblock och kollegieblock(syns inte på bilden) med hästar på. Behövs alltid till skolan. 
  • GoPro Hero 3! Eftersom jag fick  min MacBook Air trodde jag inte skulle få en GoPro också. Jag har faktiskt hunnit prova den när jag red Coffee, dock så blev den lite felvinklad så man ser aldrig hästen. (duktig).
  • 1 kg kola! 
  • 4 st skal(ännu fler skal till min samling), ett Marc Jacobs skal, ett VS skal, ett skal med blommor på och en med en sovande nalle. Jag som älskar allt gulligt som typ nallar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback