Skriver dagbok

 
Jag har börjat skriva dagbok istället och förr har jag använt bloggen som en typ av dagbok för att minnas mer vad man gjort. Men fördelen med en privat dagbok är att man kan skriva vad man vill, kunna skriva v sig och inte behöva fundera om att inlägget måste vara lätt att läsa och att man måste ha bra bilder. 
Så därför har jag valt dagboken framför bloggen då jag inte hinner skriva på båda. Ibland är det även så att man vill skriva ner olika händelser i detalj och vem det var men som blir jättekonstigt om man publicerar liksom.
 
Började skriva den 19 jan och har skrivit lite då och då. Ganska skönt då de senaste veckorna har varit händelse rika. Vi har bland annat sovit över i skolan och det var det roligaste jag gjort på länge kan jag säga! 
 
Orkar nog inte skriva alltför mycket om övernattningen men kan säga lite saker jag gjorde under den kvällen.
 
  • Sov inte en endaste minut den natten
  • Pratade med massa olika personer jag inte brukar prata med
  • Killarna i klassen lyckades ta fram mina favorit house låtar som vi dansade till. Vilken hype när Thunder och 
  • Jag flätade typ 10 pers och vi skapade en flättrend
  • Sov för första gången i skolan dagen efter
  • Tog smygbilder på folk som sov och sedan väckte de vid klockan 6.. hehe. 
 
Den kvällen fick jag världens svåraste uppdrag typ, svåraste flätningen någonsin faktiskt. Skulle fläta en killes hår som var typ 5 cm långt och han skulle ha fläta så då fick jag fläta riktigt hårt och tillslut blev det en liten fläta!
(vi såg på tecknade Sune)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback