Orhem 16 feb

 
 
 
 
Lite bilder som togs i måndags! Jag fotade bilderna på Coffee och Matrix när de var i hagen och de andra bilderna tog Elin. :)
Väldigt halt i måndags, jag och Klara red längs vägen i ca 45 min. Red Coffee med repgrimman(crossunder sättet) och hon lyssnade väldigt bra på det. Det är tillräckligt starkt för att hålla in henne men ändå mild när man inte tar i tyglarna vilket jag tycker är bra. Sen var de lite smidigt för när vi galopperade så lyckades Matrix benlinda lossna men han fick ingen panik eller något så vi märkte inget.. så senare fick vi rida tillbaka och hämta den. 
 
Eftersom jag har bestämt att jag ska rida bettlöst på Coffee så är det väldigt bra att kunna ha massa olika alternativ så man kan växla lite, jag kan göra ett inlägg senare om alla bettlösa alternativ jag använder. :D 
 
 
Det ska bli ett hästigt sportlov där ni kan förvänta er massa bilder, jag ska nämligen ta hand om Matrix(då Klara ska bort) så jag ska ta hand om honom i fem dagar plus att jag har Madde och Coffee som vanligt. Har även bestämt med Elin som har Ljosar att vi ska rida tillsammans tre tillfällen så det ska bli jättekul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback