Big Hero 6

Idag hade jag en stallfri dag för jag hade varken Madde, Matrix eller Coffee idag. Vid lunchtid möttes jag och Emma upp för att ha donkendejt. Vi tog en promenad ner till Skanstull där vi satt och åt ett tag. När vi kände oss klara gick vi till mig för att leta efter alla mina biokort jag har. Jag får varje år massa biokort och vissa var tillochmed så gamla att de gått ut! Ett av biokorten hade jag fått 2012 och Skyfall var som omslag så det var ett tag sen.. 
 
Sen såg jag, mamma och Hampus på Big Hero 6 på söder, filmen handlar om geniet Hiro och hälsoroboten Baymax. Man blev direkt förtjust i Baymax för han var så gullig och rolig och filmen var bra tycker jag!
 
Är han inte söt? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback