Regn

Hej allihop! Det var ett tag sen tror jag.. 
Regnet har tagit över Sverige och att gå i sandaler och bara ben går man till regnjackor, paraplyer och fleecestrumpbyxor. 
Fast regnet var faktiskt lite mysigt. Kanske inte lika mysigt om det ska fortsätta tills på torsdag.
Just att det helst inte ska regna på torsdag är för att jag ska hjälpa till att ta hand om ett D-ponny sto vid namn Coffee. Jag höll på att leta medryttarhäst men Coffee hade redan fått medryttare så då kunde jag hjälpa till lite då och då istället. Jag och Klara hade tänkt rida ut på Coffee och Matrix så vi får hoppas att vädret blir bättre då.
Jag har även laddat ner iMovie till min mobil så det kanske blir fler filmer framöver. 
Jag uppdaterade till ios 8 igår så jag kan inte ladda upp bilder med blogg.se appen för den är inte anpassad till ios 8.  Jag hoppas de fixar det snart eller så får jag blogga från datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback