Jag har...

Jag har inte bloggat på ett tag så nu gör jag en liten punktlista på saker jag gjort under veckan.
• Jag har varit med Klara i helgen(+stött på min gamla dagis och "klass"kompis). Sjukt awkward att se honom hemma hos Klara.. Hennes storebror var tydligen kompis med honom. :o
• Ridit helt utan utrustning på Matrix. Dock bara ca 5 min men det var underbart ändå. Och för er som undrar vi hade ridit ett ridpass och skulle låta honom trava och skritta av sig och han var rätt seg den dagen. 


Som ni ser på bilderna blir han mycket mer avslappnad och det är så fint att se! 
• Gått med i skolan idrottsförening. På tisdagar brukar de ha aktiviteter tex basket så kan man då som medlem få komma och vara med. I tisdags var det "paintball"(fast det var mest att man sköt bollar på varandra och hade madrasser som skydd), så jag och Ada var där och vi var de enda tjejerna. 
Killarna sköt lagom hårt också fast man har saknat de lite så det var rätt kul. 
• Haft skoljogg och sprungit själv med min housemusik ute i Kärrtorp 5 km. Sprang på 35 min och tycker det var rätt okej då jag inte brukar jogga och att jag joggade ganska mycket. 

Very cute little lamb. *~*

• Fått som spanskaläxa att skypa med värmlänningar på spanska. Efter mycket trassel så har jag fått kontakt med min smålänning(ja, de visade sig att det var smålänningar).
• Haft ett riktigt dåligt ridpass på Robin Hood idag, det gick inte alls bra, han kändes stel, tryckte sig inåt mot mitten, flyttade sig inte för skänkeln...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback