Bloggen utan Madera

Ja, nu är det såhär att jag har bestämt mig förr att jag ska sluta sköta Madera. Jag letar efter en medryttarhäst och jag skulle inte ha tid med båda. För jag tror man får mer chans att lära sig med privathästar då det kan vara svårare att hantera än ridskolehästar. 
Men det var Madera som gjorde att jag skapade bloggen, det började med att Thyra, Maderas andra skötare skapade bloggen och sen fick jag börja blogga här eftersom jag också skötte Madera. När hon sedan slutade blogga fortsatte jag blogga själv istället. 
Jag ska fortfarande rida kvar på enskede så jag kommer fortfarande träffa henne. 
Jag hoppas hon får en bra skötare efter mig. ♥️ 
Jag tänker nog ha kvar bloggen fast jag inte sköter henne längre då jag är lite emot att byta blogg. Ifall jag får någon medryttarhäst kommer jag såklart berätta om den! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback