Pilates, stretching och lek

Idag höll jag och Ada idrottslektionen för alla tre grupper. Vi hade två olika sorts kull, pilates/styrketräning och stretching. Det var jättekul att få vara med och se de andra grupperna ha idrott och kunna få bestämma lite. ;) 
Den första gruppen var rätt så lugna men då hade vi inte planerat exakt allt men det gick bra ändå. De andra grupperna var liite knepigare då de tjafsade emot när vi sa något, liksom det här är VÅR lektion så om ni vill ha något annat upplägg ha en egen lektion då. 
Vi bestämde att det skulle vara tjej & kille i par på parkillerbollen och det var då de sa att de inte var något bra genustänk, medeltids osv men vi gjorde det bara för att killarna och tjejerna pratar knappt med varandra annars! Med andra ord försöker vi få grupperna lite mer sammansvetsade. 
Som tur va fick vi stöd från våra kompisar och sista gruppen var faktiskt rätt roliga, de bitchslapade och ramlade in i varann när de gjorde lekarna. xD
Just nu har jag rätt ont i fötterna efter 4 timmars idrott(var med på Knorra IF en timme också) så nu ska jag vila, jag och Ada var inte med på lekarna i de två första grupperna för att inte bli alltför trött men jag var med i allt på grupp B's och det var jättekul men också jobbigt!



Man börjar sakna alla människor som var i ens grupp i 7:an och 8:an nu också... Fick sån längtan när jag hade spanskaresurs och killarna började spela "Sandstorm" så högt att högtalarna inte klarade pressen(händer aldrig nåt sånt i vår grupp?) . :´)  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback