FN- dagen

FN-dagen idag! Schemat blev lite annorlunda idag så man fick välja på bild/läsa/idrott på eftermiddagen så då valde jag idrott. Vi körde "fånge" och Volleyboll, det blev lite andra människor än vanligt där så det var nice. Det var kul att köra fast inte när jag var ensam på fånge mot ett helt lag.. :s 
Vid ett tiden gick vi till Katarina Kyrka och sjöng lite olika låtar som "Jag vill ha en egen måne", "Inatt jag drömde" och "Jag hade en gång en båt" sen fick vi sluta vid två.
När jag kommit hem har jag bakat tills imorgon då jag och Klara ska ha picknick ute i skogen någonstans med Madde och Matrix(ska bli så himla kul!) och kollat Gossip Girl! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback