Bajenvinst!

Igår kväll var jag på fotbollsmatch (för andra gången i mitt liv) och matchen ägde rum på Tele2 Arena och det var Hammarby vs Östersund. Östersund förlorade med 4-2 till hammarby och dessutom hade inte Östersund nån hejarklack eller nån alls. :( 
Lite bilder från igår



Idag hade vi en rätt rolig engelska lektion, igår fick vi i grupper om 2 eller 3 välja en artist/band att berätta om och visa nån musikvideo. Jag gör med Viktor och William och "vi" valde Eminem. När jag hoppade in i deras grupp hade de redan bestämt att de skulle ta Eminem men det är lugnt för jag har ju hört hans låtar och vet vem han är. Så idag visade alla upp sina presentationer och många tog såna man kände till tex Aqua så där satt vi i klassrummet och sjöng till BarbieGirl(eller ja, småviskandes sjöng för det var bara jag och en annan som sjöng). 
Dock hade alla gjort värsta powerpointem och superlånga texter och vi har inte alls gjort såå mycket. För att vara exakt har vi planerat ut att visa den längsta musikvideon (som är 6 min) så att vi bara ska behöva prata i 4 min,hoho xD  (presentationen skulle va ca 10 min). 
Men det är inte betygssättande så det spelar ju inte jättestor roll då. :) Alla hann inte redovisa idag så vi och några andra får redovisa imorgon istället. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback