Yay friday

Hej allihopa här på fredagskvällen! 
Duktig som jag är på att blogga har jag inte bloggat någonting på höstlovet eller den senaste veckan... Så duktig. Men på höstlovet var vi på Gran Canaria och vi sov, åt mat, badade, slappade, och typ så såg dagarna ut där. xD Jag utökade även min lilla skal samling för jag köpte två skal där nere. 




Denhär veckan har det inte hänt något superspeciellt men i måndags var det första gången jag hade Coffee och Hanna följde även med ut och körde Madde. Det är synd att det bli mörk så fort bara... Coffee var väldigt trevlig, pigg och glad ute(även fast hon är 19 år)  och väldigt fin i dressyren så jag är jättenöjd att jag får möjligheten att ha henne som medryttarponny. ♥️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback