Sötsugen på kvällskvisten

Sitter och skypar med en kompis och plötsligt blev jag väldigt syugen på godis/chips och så fanns det inte godis eller chips hemma. :( 
Ledsen och kollade genom skafferiet tre gånger, tills jag kommer på att jag kan göra O'BOY! 


Ja, så då vet ni ungefär hur min kväll såg ut och sen pysslade jag med en namnskylt till Klara och Matrix. 
 
Men nu spolar vi tillbaka tiden lite och så ska jag berätta lite om hur min eftermiddag ser ut. På eftermiddagen åkte grupp 3&4 till St Eriksplan för att prova på boxning. Gick väl inte så jättebra för 50% av tiden skulle man jobba två och två där man skulle turas om att slå slag mot varann. Så min vän blev boxningssäcken och så fick jag göra med en av tränarna och det var rätt stelt. Han stod tyst och kolla på mig skulle berätta för mig hur jag skulle göra fast han pratade så tyst så jag hörde inte. Mot slutet av träningen så fick vi avsluta med lite fys där vi behövde göra burpees, situps, knäböj/squats och jag fick ont i ena knät av squatsen (troligtvis att jag använde knät mycket). 
Jag var väldigt trött i armarna efteråt och det känns fortfarande nu så jag kan räkna med mycket träningsvärk imorgon. :-) 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback