Godmorgon

Godmorgon allihopa. :) idag har jag sovmorgon så jag passar på att blogga på morgonen. Igår följde en kompis med mig och jag köpte 5 m 6mm rep. Då tänker ni, jaha vad ska hon ha det till? 
Jag gjorde nämligen en repgrimma av det som jag ska ha på Madde(om det passar så att säga). 

Jag är faktiskt ganska stolt för det var första gången jag gjorde en repgrimma och följde bara instruktioner jag hittat På internet. Satte även på två ringar på varsin sida om nosdelen för att man ska kunna fästa tömmarna/tyglarna där. 
Troligtvis kommer jag köpa mer rep och knäppen i helgen så ska jag göra tömmar och en repgrimma till Coffee på. 

Idag ska vi ha vårt första klassresegrupp  för elever möte, eftersom det saknades engagemang hos föräldrarna inför vår klassresa tog jag initiativet att skapa en grupp för elever där vi ska diskutera om hur vi ska få in pengar, vart vi ska osv. Så efter vi slutat ska vi ha vårt första möte så får vi se hur det går. 
Men nu måste jag sluta, hörs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback