Torsdag~ lyx

Hej alla i Sverige!
Idag så har jag varit på ett tivoli som låg precis bredvid hotellet, det var inte riktogt som Grönan för det fanns jättemycket restauranger och attraktioner på ena sidan av parken. Det var väldigt soligt idag så det var väldigt mycket folk så jag åkte inte så mycket. 
Vi har även bytt hotellrum för vi hade beställt ett lite finare rum fast det var inte direkt så... Tapeterna höll på att ramla av så vi klagade nere i receptionen så vi fick en svit istället! ;) 


Håller på och lyssnar på en Twilight podcast som jag tyckte var rätt bra i början men nu när de pratar om filmen New Moon så gillar jag den inte lika mycket för en av de är på Team Edward och pratar bara om hur de ogillar Jacob och hur dålig Taylor är. :c 
Ska nog sluta lyssna på den, hoho 100% team Jacob. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback