Torsdag~ 22 maj


Idag var den mest flummiga hemkunskapslektionen jag haft (och vi gjorde fika till mentormötet). Vi smakade margarin med socker, kolakakssmet och rulltårte smet droppade från diskbänken. Allmänt flummig i hörnet vid kök 5 och 6. Jag fick även smaka deras rulltårta när den var klar och det var den största rulltårtan jag ätit i hela mitt liv, den var typ 15 cm i dm och även något torr... x)

Mentormötet gick bra och vi skulle diskutera vad vi skulle göra den 10:nde juni och typical Bonnie's mentorgrupp att föreslå Grillfest novellsamlingen som ved...
Det skulle vara rätt najs att bara ha det men de andra har andra förslag så.. Vi får se helt enkelt.
Efter att vi blev släppta en kvart sent åkte jag till stallet och red Robin Hood, vi gjorde det vanliga och han jobbade rätt bra i galoppen tyckte jag. Det känns som nån period där han inte riktigt släpper efter i traven så det är väl lite sisådär..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback