Tisdag~ Antoinette

Idag hade jag sovmorgon till nio och hela förmiddagen såg vi på filmen 'Marie Antoinette'. Vi läser/ser mycket filmer om Franska Revolutionen eftersom vi ska ha lajv med det om en vecka. 
 
På eftermiddagen hade vi ute idrott och man fick kämpa en hel del. Vi gjorde en lek som var som brännboll fast man hade inte en tennisboll occh racket man slog med. Det var istället att tre körde samtidigt och man kastade/sparkade iväg en amerikansk fotboll. 
Efter det körde vi flaggan, då blev jag faktiskt inte så trött(kanske för jag var i försvaret). Det slutade med att jag vaktade en och samma person i kanske 10 min, men han gav upp rätt fort så då var det rätt lugnt. 
Sen blev det något värre, jag bytte plats till 'boet' där alla skulle springa iväg och då fanns det bara ett band så de fyra killarna flytttade runt bandet mellan varandra och var allmänt luriga..
 
 
xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback