Tillfällig pollenallergiker?



Jag tar bort vilken dag det är i rubrikerna, blev bara onödigt..
Jaja hursomhelst så i söndags och på måndagen var jag väldans snorig och det rann i ögonen så man trodde jag kollade på nån sorglig film hemma.
Det brukar inte hända mig vardagligen så jag sökte upp och det liknade pollenallergi men efter att tagit trollerimedicin(som jag kallar det) blev det bättre men det konstiga är: det var mindre reaktion utomhus där alla träd är! 
That's reaally weiird.. Och sen på tisdagen var det bra och poff så fö rsvann det. :o Det skulle kunna vara något jag har i mitt rum eller i min lägenhet också.. Med tiden kanske vi får reda på det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback