Måndag~


Hade liten fikastund på håltimmen med mig själv. 
Idag fick vi tillbaka vårt matteprov(som inte gick särskilt bra), sett på ännu fler filmer om 1700 talet och på eftermiddagen badade jag på Eriksdalsbadet med Evelina.
Vi simmade 200 meter och jag hann prova min nya bikini som var bra.


Imorgon börjar vi klockan nio och då ska vi se film till klockan 11, sen har jag håltimme innan bildlektionen.
På mån, tis och onsdag har jag minst en timmes håltimme. Lustigt.  Man undrar, hur tänkte lärarna?(eller så tänkte de väl inte något alls).
Nu ska jag sätta på mig pyjamas och läsa lite noveller eller lyssna på podcast. Jag har hittat världens bästa podcast, en Twilight Saga podcast där de diskuterar alla kapitlena i böckerna(love it). ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback