Lördag~ bajenstormen

Från klockan 11-16 har jag knappt gjort något alls. Såg Saw 4 idag och sen vid 6 åkte jag till stallet och då lyckades jag tajma in att precis när Bajen hade vunnit mot Varberg på Tele2Arena befinner jag mig på Gullmars där Bajen stormen anlände. Dessutom var det extra mycket folk på matchen idag. Jag trodde knappt att jag skulle kunna komma fram till tvärbanan...


Väl i stallet betade jag Madera och sen betade jag också Silver samtidigt som Amalie betade Gabor. :)



Det är tydligen också Champions league så just nu väntar jag på att matchen ska bli klar så vi kan se klart Twilight. Den har hållt på 45 minuter längre än vad den skulle hålla på. :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback