inte bloggat på 5 dagar.

Very bad, I know. 
Men jag kör min classic sammanfattning och berättar kort om mina dagar. 

Onsdag:
Laajv, det var rätt okej fast det var så otroligt segt i början, hela förmiddagen hade vi genomgångar som inte alls var nödvändiga och lajvet skedde bara en timme.. 
Jag var kungaättling och mitt namn var Harriet, vi i adeln gick mest runt, såg på "fäktningen" (med bambupinnar) och värdshuset. Det slutade med att jag blev upptäckt och jag blev dömd.
Torsdag:
På morgonen sjöng vi nån punkrocker låt som alla förutom jag hade hört, låten var om att en person ville vara punkrockare och ha blommor i sitt hår.
Sen så gjorde vi smulpaj och gosh, det tog flera minuter för oss att bestämma om vi skulle ha bär eller äpple. Men det var faktiskt kul och jag gjorde med en jag aldrig jobbat med innan, han var faktiskt väldigt snäll så det är alltid trevligt. :3

Fredag:
Hände helt ärligt inget speciellt förutom att vi slutade tidigare..
Lördag:
Jag köpte presenter, åt på Subway och var på födelsedagskalas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn :D
Kom ihåg mig?

Din mejl:(Behövs bara ifall du vill ha privat svar)

Din blogg:

Din fina kommentar:

Trackback